تقوی: به جوانان سایپا افتخار می كنم
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'مجتبی تقوی' در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال سایپا البرز و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران افزود: در تمام جریان بازی، تیم سایپا برتر میدان بود و فقط در دقایقی از بازی، استقلالی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سایپا همواره دارای جوانان خوب و آینده داری بوده است كه امیدوارم آنان در بازی های آینده نیز روند رو به رشد خود را ادامه دهند تا نتایج خوب سایپا ادامه داشته باشد.

تقوی گفت: دو تیم، بازی تاكتیكی را به نمایش گذاشتند، این پیروزی از ارزش های تیم بزرگ استقلال و كادر فنی آن كم نمی كند.

وی كه چندی پیش نگرانی خود را از حضور 'كریم انصاری فرد' بازیكن سابق تیم سایپا در باشگاه استقلال اعلام كرده بود، در این باره توضیح داد: كریم انصاری فرد استقلال را انتخاب كرد.

سرمربی تیم سایپا البرز گفت: نگرانی من از این بابت بود كه در سایپا آرامش بیشتری وجود دارد و انصاری فرد با آسودگی بیشتری می تواند توانایی های فردی خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: اما در استقلال با توجه به خواسته های مردمی و تماشاگران پرتعداد، فشار زیادی روی بازیكنان وارد می شود و این مساله ممكن است یك بازیكن را تحت فشار روانی زیادی بگذارد.

تقوی گفت: از این رو نگران بودم روند صعودی این بازیكن خوب كشورمان در استقلال متوقف یا كند شود.

تیم فوتبال سایپا البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران موفق شد با نتیجه 2 بر یك تیم استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی تهران شكست دهد.

ورزشی. ** 1346 ** 1589





:: برچسب‌ها: غروب , آبی , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: