A0:  بیمه ایران درجلب رضایت مندی مشتریان رتبه نخست را كسب كرد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی بیمه ایران، 'علی جباری ' درحاشیه هفتمین همایش سراسری ایثارگران این شركت در شهرمشهد، افزود:همچنین این شركت جزو 10 دستگاه برتر كشوربوده وبه لحاظ عدالت محوری نیز رتبه سرآمدی را از مسوولان قوه قضاییه دریافت كرده است.

وی اظهار داشت : درحال حاضر نزدیك به 50 درصد كاركنان این شركت ایثارگر هستند كه در پست های تخصصی و مدیریتی فعالیت می كنند.

به گفته ی وی، همچنین این شركت درپرداخت مطالبات قانونی،ارتقای شغلی،تبدیل وضعیت استخدامی، پرداخت حقوق معوق ودوران اسارت آزادگان،دریافت مطالبات ایثارگران ازدستگاه های مرتبط و رسیدگی به مسایل درمانی جانبازان نیز دربین دستگاه های اجرایی جزو سازمان های برتر كشوربوده وهدف اصلی از برگزاری این همایش نیز به نوعی تقدیرازخدمات ایثارگران است.

عضوهیات مدیره بیمه ایران درادامه به تشریح وضعیت این شركت در بعد تخصصی پرداخت و گفت: این شركت دراصل یك نهاد چند بخشی است كه دراین میان ابعاد تخصصی، مسوولیت پذیری اجتماعی و اقتصادی آن اهمیت بیشتری دارد.

جباری ادامه داد: خوشبختانه وبا رقابتی شدن صنعت بیمه و شكست بازار انحصاری چند جانبه، این شركت به دلیل داشتن نیروهای كار آمد و متخصص سهم خود را دربازار از دست نداد و امروزنیز بیش از50 درصد بازار بیمه ای كشور را دراختیار دارد.

به گفته ی وی، این درحالی است كه درسایر بنگاه های اقتصادی با شكست انحصارهای چند جانبه ، بنگاه های بزرگ به شدت سهم خود را ازدست دادند.

معاون اداری و مالی شركت سهامی بیمه ایران اضافه كرد: این شركت همچنین درتاثیر گذاری عملیاتی حرف نخست را درمیان شركت های بیمه می زند و همچنان راهبر این صنعت در كشور است.

وی درباره عملكرد این شركت درسال گذشته نیز گفت: درسال 1390 با صدور 18 میلیون فقره بیمه نامه افزون بر42 هزار میلیارد ریال حق بیمه صادركردیم كه این رقم نسبت به سال گذشته نزدیك به 50 درصد رشد را نشان می دهد.

معاون اداری و مالی بیمه ایران درخصوص میزان پرداخت خسارات این شركت درسال گذشته نیزاظهارداشت: سه میلیون پرونده خسارتی درسال 90 در این شركت تشكیل و 28 هزار میلیارد بابت این پرونده ها خسارت به ذینفعان پرداخت شده است.

به گفته ی وی ، خوشبختانه منحنی رشد این شركت همچنان سیر صعودی را نشان می دهد وبراساس آمار موجود در 2 ماه سال جاری نیزشركت حركت روبه جلویی داشته كه متاسفانه كمتر به آن توجه شده است.

هفتمین همایش سراسری بیمه ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در شهر مشهد برگزار شد.

دراین همایش كه با محوریت نقش بیمه گران در'حمایت ازتولید ملی و سرمایه ایرانی' صورت گرفت مسوولان،مدیران وكاركنان این شركت در4 كارگروه تخصصی چگونگی دستیابی به این هدف رابررسی و دردستور كار خود قراردادند.

اقتصام ** 9123 **1561





:: برچسب‌ها: پارک , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1676726399