چهاردهم تیر در آینه تاریخ معاصر
نوشته شده توسط : hgu33

14 تیر 1382

مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان در 42 كیلومتری شمال شرقی شهرستان تكاب در استان آذربایجان غربی در فهرست آثار فرهنگی میراث جهانی یونسكو ثبت شده است.

14 تیر 1367

جمهوری اسلامی ایران، دو روز پس از حمله ناو جنگی آمریكا به هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج فارس، تشكیل جلسه فوری شورای امنیت برای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

14 تیر 1361

'كاظم اخوان 'عكاس خبرگزاری جمهوری اسلامی و سه تن از دیپلمات های سفارت ایران در لبنان در محل بازرسی شبه نظامیان مارونی در مسیر طرابلس، بیروت توسط فالانژیست های وابسته به رژیم صهیونیستی به اسارت درآمدند.

14 تیر 1337

هیات اعزامی مسلمانان شوروی به تهران، از آیت‌الله العظمی 'بروجردی' برای سفر به اتحاد جماهیر شوروی و بازدید از اماكن اسلامی این كشور دعوت كردند.

14 تیر 1335

نخستین خط اتوبوسرانی شركت واحد تهران با 80 دستگاه اتوبوس در مسیر بازار تا میدان فوزیه در شرق تهران (امام حسین(ع) كنونی)، با حضور نمایندگان مجلس شورای ملی و تعدادی از وزرا وقت افتتاح شد.

14 تیر 1293

آیت‏اللَّه 'محمدتقی نجفی اصفهانی' فقیه مجاهد و عالم بزرگ شیعه و صاحب آثار آداب الصلاة، آداب العارفین، الاجتهاد والتقلید، اسرار آلایات، اسرار الاحكام، اسرار الزیارات، اسرار الشریعه، اصول الدین و الافاضات المكنونه و انوار العارفین درگذشت.

اطلاع**9131**1717





:: برچسب‌ها: نشان , توکیو , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: