آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی برگزار شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار فرهنگی، دبیر چهارمین جشنواره بین المللی آخرین منجی دراین مراسم گفت: این جشنواره با موضوع مهدویت و دوران انتظار و مباحث آخرین منجی بشریت برگزار شد، موضوعی كه در تمام ادیان توحیدی وجود دارد اما آنچه مهم است اینكه یك مؤمن واقعی را در دوران ظهور آماده و تربیت كنیم.

سید احسان قاضی زاده هاشمی افزود: بعداز اعلام فراخوان، دو هزار و 480 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینكه ‌آثار متنوعی در حوزه تولید نماهنگ و قطعات ادبی از كشورهای اسلامی و كشورهایی كه در ادیان آنها اعتقاد موعود وجود دارد به جشنواره ارسال شده است، افزود: خوشبختانه این نگاه قدسی به موضوع مهدویت، منشاء خلق اثر در تمامی نقاط مختلف جهان شده است.

قاضی زاده خاطرنشان كرد: نگاه ما به جشنواره آخرین منجی این است كه بتوان با خلق آثار فرهنگی هنری فضای فرهنگی مطلوبی را در دوران غیبت برای منتظران به وجود آورد لذا این جشنواره مربوط به یك دوره خاص نیست بلكه تقویم ثابتی خواهد داشت كه در هر سال به یك حوزه و شاخه فرهنگی می‌پردازد و امیدواریم كه اثری ماندگار باشد.

وی گفت: اداره كل وزارت فرهنگ و ارشاد استان تهران از تمامی كارهای ماندگار و فاخر دینی، مذهبی و كارهایی كه در حوزه معارف، اعتقادات و انقلاب اسلامی باشد استقبال می‌كند.

در ادامه این آیین با حضور 'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان جشنواره در رشته های گوناگون نیز تجلیل بعمل آمد.

فراهنگ**1355**1588





:: برچسب‌ها: مکزیک , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: